ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

تاریخچه گریت وال

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

تاریخچه گریت وال

شرکت گریت وال فعالیت خود را از سال 1976 اغاز کرد و در اتدای کار تنها سازنده ی کامیون های سنگین بود.همان گونه که از اسم این شرکت پیداست این خودرو چینی است و به دیوار چین معنی می شود.در حال حاضر ...

این شرکت یکی از بهتریت سازنده های خودرو در چین و جهان است و محصولات ان به 100 کشور دنیا صادر می شود.این شرکت در دنیا دارای 30 شعبه و 38000 کارمند است.در سال 2011 در تیانجین چین،این شرکت برنامه بیشترین خط تولید خود را ریخت و توانست به تولید یک میلیون خودرو در سال تنها توسط یک شعبه بشود.این شعبه از گریت وال نیز موتور خودروها را نیز می سازد.در طی 10 سال گذشته شرکت گریت وال توانست مدال ها و عناوین مختلفی از جشنواره های محلی چین و بین المللی دریافت کند.در سال های نچندان دور گریت وال تصمیم دارد همکاری خود را با شرکت های سازنده ی خودروهای اروپایی را شروع مند تا محصولاتش با کیفیت و اطمینان بیشتری به فروش برسد.این شرکت سازنده ی خودرو علاوه بر تولید اتوموبیل،وانت هایی مانند وینگل 3 تولید می کند که در ایران نیز قابل مشاهده است.جالب است بدانید کشورهایی مانند امریکا و آلمان نیز که خود اصل و نسب در تولید خودرو دارند از گزند واردات این خودرو در امان نیستند.

[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:,

] [ 16:2 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

گریت وال هاوال H6

http://khodrobank.ir/Reviews/great-wall-haval-h6-006.jpg

 

دیار خودرو ابتدا خودرویی گمنام به نام وینگل 3 را به بازار عرضه کرد که توانست به فروش نسبتا خوبی هم دست پیدا کند. اما این خودروساز داخلی آرام ننشست و بعد از آن وینگل 5 و گریت وال هاوال H6 را می‌خواهد روانه بازار کند تا نشان دهد که با خودروهای سواری کوچک میانه‌ای ندارد و از آن طرف به خودروهای شاسی‌بلند وفادار است!
همانطورکه از اسم گریت وال هاوال H6 مشخص است، این خودرو خودرو متعلق به شرکت Great Wall می‌باشد، شرکتی که قبل از هاوال دیگر محصولات آن مانند ولکس و وینگل را در خیابان‌های کشور دیده بودیم. هاوال H6 مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری است که می‌تواند حداکثر 134 اسب‌بخار را در 5500 دور در دقیقه و 186 نیوتن‌متر را در 4000 دور در دقیقه تولید کند. آنطورکه در سایت رسمی شرکت دیار خودرو نوشته شده، این خودرو قرار است به یک گیربکس شش سرعته دستی مجهز شود که به کمک آن حداکثر می‌تواند به سرعت 140 کیلومتر در ساعت برسد. اگرچه برای یک شاسی‌بلند آن هم با 1660 کیلوگرم وزن یک پیشرانه 2 لیتری خیلی ضعیف به نظر می‌رسد اما این خودروی چینی قرار است به صورت دو دیفرانسیل نیز عرضه شود که برای آفرود سواران امتیاز خوبی محسوب می‌شود.
دیار خودرو در مورد تجهیزات نصب شده روی آن زیاد توضیح نداده ولی احتمالا باید منتظر امکاناتی نظیر ترمزهای ABS و EBD، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور پارک عقب و چراغ‌های مه‌شکن باشیم.
اما می‌رسیم به مبحث شیرین قیمت! هم‌اکنون هاوال H6 از سوی دیار خودرو به صورت دو مرحله‌ای پیش فروش می‌شود که در آن قیمت کامل خودرو 104 میلیون تومان ذکر شده و در هر مرحله 35 میلیون تومان با سود 20 درصد سالیانه از متقاضی اخذ می‌شود. با توجه به اینکه هاوال H6 یک شاسی‌بلند است و نسبت به نمونه‌های غیر چینی در بازار قیمت کمتری دارد شاید امید داشته باشد که بتواند نظر بسیاری را جلب کند اما از آن طرف پیشرانه نسبتا ضعیف و امکانات کم نسبت به دیگر شاسی‌بلندهای غیر چینی بازار، احتمالا بسیاری را ناامید می‌کند و آن‌ها را به فکر فرو می‌برد که می‌توانند با 30 الی 40 میلیون تومان هزینه بیشتر یک شاسی‌بلند با پیشرانه‌ای قوی‌تر و امکاناتی بیشتر را تهیه کنند.

[ جمعه 29 شهريور 1392برچسب:گریت وال,

] [ 14:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

گریت وال C30

 

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012

gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال 1976 به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال 2010 بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولیکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان 105 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

 

[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:53 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ورود چینی ها به بازار خودروی آمریکا

 

گریت وال به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان چین، برنامه خود را برای ورود گسترده به بازار آمریکا تا سال 2015 اعلام کرد. به گفته مدیر عامل این شرکت، آنها با خودروهای SUV خود به بازار ایالات متحده به عنوان یکی از بزرگترین و سخت ترین بازارها وارد خواهند شد.

Great Wall Haval H6 SUV

Great Wall Haval H6 SUV


گریت وال اولین خودروساز چینی خواهد بود که به طور گسترده محصولات خود را وارد بازار آمریکا خواهد کرد. این امر پس از سالها تجزیه و تحلیل و با توجه به نگرانی های مربوط به کیفیت محصولات با صبر و تأخیر همراه شده و اکنون که ثبات مالی و رشد کیفی در این خودروها دیده می شود، تلاش برای ورود به این بازار نیز آغاز شده است. ممکن است این خودروها حتی در خود آمریکا مونتاژ شوند. گریت وال سال گذشته 677 هزار دستگاه خودرو ساخت و امسال قرار است این میزان را به 800 هزار دستگاه برساند که 130 هزار دستگاه از آن صادر خواهد شد. به نظر شما موج چینی، خودروسازان مطرح آمریکایی و اروپایی را به دردسر خواهد ا
نداخت؟

 

[ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:57 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه